fredag, januari 25, 2008

Förkylning på väg?

Idag hade jag hoppats kunna skriva om gårdagens intervallpass på cykel på väg till jobbet och distanspass på vägen hem, men p g a att jag inte kände mig helt kry så ställde jag in allt och planerade istället för något i garaget. Inte heller det kändes rätt på kvällen utan det blev vila istället.

Imorse när jag vaknade kände jag av halsen ännu mer och det verkar tyvärr vara en förkylning på väg... Som det ser ut nu är jag mycket tveksam till den tredje och sista tävlingen i Heleneholms X-Duatlontävling i Skrylle på söndag. Missar jag den missar jag också en möjlig andra eller given tredjeplats i cupen då jag ligger 1 poäng (30 sek) före trean Christian och 14 poäng (7 min) före fyran.

Det är bara att hålla tummarna och att sova mycket. Känner jag mig inte svag och med halsont ska det nog gå, men som jag känner mig nu jämfört med hur en förkylning brukar utveckla sig så är det nog inte mer än 30-40% chans att det blir av.

Inga kommentarer: