fredag, februari 29, 2008

Ingen förändring

Nu har det gått nästan fyra dagar sedan jag startade antibiotikakuren och jag känner ingen bättring ännu. Det innebär med all sannolikhet att antibiotikan inte verkar som förhoppningen var, utan det är fortfarande viruset som spökar. Allt hopp är kanske inte ute ännu men det ser mörkt ut.

I vilket fall så måste jag helt enkelt börja komma igång med träningen nu även om jag inte blir symptomfri av antibiotikan, annars blir jag tokig! Lättare träning på trainer och ute borde kroppen klara av utan att ta skada, och om den skulle kännas sämre så får jag väl gå tillbaka till 100% vila igen.

Så på söndag har jag tänkt att sticka ut en timme väldigt lugnt på cykeln om jag inte känner mig sämre än idag. Det blir första passet med någon fysisk aktivitet på tre och en halv vecka. Vi får se.

Jag kollade träningskompisen Magnus statistik för i år: 135 träningstimmar i jan-feb. Jag kommer att få ihop 36 timmar totalt. Då ligger jag än så länge bara 100 timmar efter...

Inga kommentarer: