fredag, februari 08, 2008

Morgonpass

I morse passade jag på att köra ett pass i garaget innan jobbet. Det blev 10 X 10 sekunder maxstyrka, dvs inget pass som kräver så mycket diciplin eller ork tidigt på morgonen. Det gick väl OK...

Imorgon ska det äntligen köras distans igen med Stefan, Lars och Anders. Det blir den vanliga Sjöbo-rundan på dryga 9 mil och ca 4.30 tim och jag håller tummarna för att kroppen håller och att infektionen nu är helt borta.

Efter passet är det tänkt att jag ska träffa en kille som kör från Kalmar för att köpa min Scott Scale 10 som jag inte har behov av nu när det blir en ny tävlingshoj från T-Bikes till säsongen. Så då blir garaget förhoppningsvis en cykel mindre.

Befintlig Scott:


Ny T-Bikes (gaffeln blir inte stel utan Rock Shox SID -08 istället, annars i princip som på bild): http://www.t-bikes.dk/t-bikes_shark_pro.html

Inga kommentarer: