onsdag, mars 12, 2008

Bakslag igen!!!

Lördagen kändes bra...
Söndagen kändes bra...
Måndagen kändes bra...
Tisdagen kändes bra... fram till på eftermiddagen då de kända symptomen med trötthet, huvudvärk och tjock/irriterad hals kom tillbaka. Kvällens spinningpass var för sent att boka av så det var lika bra att gå dit och testa. Efter 20 lugna minuter var det lika bra att stiga av och åka hem eftersom jag bara kände mig sämre och sämre.

Inatt sov jag dessutom riktigt illa (hur mycket av det beror egentligen på infektionen och hur mycket är psykiskt?) och idag är jag seg och är tjock i halsen och det känns som för 2-3 veckor sedan.

Nu har jag ingen aning om vad som händer, men jag kan nog utesluta ett långpass i helgen och får rikta in mig på vila eller ev lugn träning. Till helgen är det 2 månader sedan infektionen började och jag ser fortfarande inga tecken på att den ska försvinna ur kroppen och jag har inga idéer om vad jag ska göra heller. All vila, lugn träning och positiva signaler verkar inte betyda något när infektionen när som helst kan komma tillbaka.

Inga kommentarer: