torsdag, april 17, 2008

Tydligen är jag inte sjuk!

Idag fick jag reda på provsvaren från de omfattande proverna som togs och det fanns ingenting som talade för att jag har något virus eller en bakteriell infektion i kroppen, utan alla värdena var normala. Däremot visade testerna att jag är känslig för björkpollen och allt talar för att det är det som ligger bakom mina nuvarande symptom och som utlöstes av den initiala virusinfektionen.

Tyvärr har inte allergimedicinen som jag tagit nu under två veckor hjälpt ännu, så jag ska därför försöka med ett annat preparat och dessutom fortsätta med nässprejen.

Detta innebär också att jag kan börja träna så smått utan att behöva oroa mig för att en infektion ska bryta ut ännu häftigare, men jag måste ändå tänka på att ta det lugnt och inte stegra träningen alltför mycket, utan skynda långsamt. Det innebär också att jag nu kommer att skriva lite oftare om eventuella framsteg jag gör i träningen och med symptomen.

Inga kommentarer: